Hemma i Oslo igen=) till min älskade

då har man tillbringat en fantastiskt mysig och underbar vecka i Piteå tillsammans med bästa familjen ever och vänner och deras barn och även med min och min lillasysters hästar all week long!
fantastiskt väder med sol och värme. stadsturer med mamma, emma och kasjsa och jag+vhilja såklart träffat barndomsvänner och andra mycket goda vänner och Madde såklart!
Jag har även vart hos världens bästa tandläkare Siv och ordnat med några tänder, gick super bra trotts min tandläkar skräck. Hann med en fest hos bästis Hägge med fler och min äslakde barndomsvän Malin vart med sååå kul och hon har den dotter 3 v unger än Vhilja så vi har träffats mycke under min tid i Piteå=)
massa kul. Hennes mamma fixade ett par converse skor, rosa åt vhilja så fina.
Hopp,derssyr och massa kul uteritt med min häst Chez Amies, kallas chezzi. halvblodssto efter racot u: Modesty. Hoppat till 1,40 dressyr L:B bästa hästen. gick super. saknar henne här  i oslo!
Hon är 20 år=)
Min pappa alltså vhiljas morfar Hans heter han. Han har gett vhilja en massa plåtbilar men otroligt värde kopier av riktiga bilar jenkare i detta fall. Olika storlekar och modeller. En av bilarna är värd mellan 20.000-30.000:- . Men det största Värder är att han har gett dom!
Mamma som alltid köper fina saker åt vhilja gav henne en massa kläder och fixad med henne hela tiden och är är bara totalt bäst!


Jesper mamma och  hennes sambo erik hade 60 års fest gemensamt eftersom de fyller väldigt tätt, myclet trevligt. mat och dryck och ca 38 pers utgörde festen, Vhilja var hedersgästen och bäst klädd=) allla bara avgudade henne vilket är förståligt. Vår present var en design färskkrydds vas och blommor.

Min Lilla syster  kajsa hade dans uppvisning i Modern dans,  SÅÅÅÅÅÅ sjukt duktig hon är och det var sååå bra. jag började gråta. hennes danslärare kom fram och var impan, även hennes väninna!!
Red min avkomma efter Chezzi som min lilla syster emma köpt han heter shivas Regal. 4 år och jätte fin mycket bra jobb emma! ser exakt ut som chezzi, bara grövre!!

Vhilja har varit helt uderbar och så otröigt söt och kul är hon, älskar var sekund med henne
STora tjejen, snart 9 månader och väger 8,2kg och 70cm lång=)
super duktig att krypa, och står helt själv tatt nått små steg men kan gå själv med sin micki gåvagn! snart  springer hon här runt vildungen haha=9 !

Har längtat nått kopiöst efter min Jesper... han är en stir del av mitt liv och utan han är det tomt:(
när han kom innanför dörren igår när jag hade kommit hem så slängde jag mig runt hans hals och han lyfte upp mig höööögt. Och pussar i 1000000000.....När jag och Vhilja kom innanför dörren hade jesper lagt en blommbukett och ett brev=) underbara man=) rosa stooora blommor och vitakvistar fin fina vita blommor=) överlycklig blev jag! Jag var jätte trött  efter hemresan som tagit nästan 9 timmar totalt huuu det tar på att va  själv men helt klart värt det efter denna vecka,,,,ensam med barn är inte helt lätt=p men hon är toppen vhilja inge gnäll menar INGET bäst tejen=)

Madde träffade jag för lite men det är alltid super att träffa henne!

hei då=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0