igår och idag!

Strålande sol, och dejt med Jessica och Alva som vi inte träffat på 2,5vecka bägge har vart borta. super kul att träffa dom! Man ser hur mycket barnen uppskattar varandra och hur stora dom blitt!!
Jag köpte med kaffe och luxuxkaka åt oss för Jessica hade fyllt 31 år, sen fick hon en ansiktsbehandling av mig oxå=) hängde ut hos fam Balkevärn/Carlsson, och sen bar det ut i solen kaffe och träffa med jessicas bästa väninna Carro! Mycket trevligt tjej=)
surrade på om allt möjligt och det blevmassa hudvårdssnack=)
Vi var ute på promenad i 4,5 timme med stopp... elvis var med såklart! kl 19.15 styrde jag min kosa hem för lite kvalitetstid med min favorit tjej=) HOn har fått lite 8 månaders ångest och kan bli lite svår att lägga vill inte bli lämnad, men det gick bra, hon låg ochtittade på mig och sen suckade hon litt lätt och la igen värdens vackraste ögon=) 10 min tog det, sen satt jag kvar ett tag för att tryggheten skulle finnas där=)
Jesper kom hem vi åt pasta carbonara m. rökt kylling, sen paradise hotel och soooova=)

Jesper fick vara upp några gånger i natt och vussja henne...tryggheten är det viktigaste=)

Idag fredag ska jag ut med jessica alva, kakan elias, på tur och lunch!
Nu före kommer jessica till mig ska göra en kemisk peeling på henne, från M.D formulations, super behandling! Återuppbygger fukt, löser upp talgproppar, hjälper huden att rensa sig, avlägsnar dödahudceller, ger fantastisk lyster, jämnar ut hudöverflatan och minskar ärrvävnad! Salongsbehandling!!! gör den  hemma på nära och kära. 6-12 ggr kostar mellan 3600-6000 :- på salong!

Vhilja sover på balkongen det är  underbart för henne!! lunch ska snart fixas men vad????? kanske bara några fräscha smörgåsar...
Återkommer med bilder från igår och under dagen sen! nu ska jag göra mig klar!!!

Ha en lovely day all of u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0