METALLICA=) I LOVE

JAAAAAAAAA och tack till mig själv för att jag fixade barnvakt biljetter vi alltså jag och min äslakde Jesper kunde se Metallica igår den 13/4 på Telenor Arena i Oslo=)  Det var såååå grymt, helt synkade med varandra och låtlistan var toppen, massa gamla låtar (dom bästa) från albumena And Justice forall, Master of puppets, Ride the lightning, Black och även några nya från Death Magnetic och det är även så Turnen heter!
Vid nedsläckning och när man stod vid sträckan där metallica sprang igenom så slog hjärtat sååå fort adrenalinet pumpade och när dom sprang och svepte händerna mot fansen jag i detta fall så var lyckan total....
Trummor, bas och deras gitarrriff gjorde så bröstkorgen fladdrade, underbart!!
Bästa låt, Master of puppets, helt klart och när alla hårdrockstecken  kom upp i luften så förstod man VARFÖR Metallica blev en av världens bästa Hårdrocksgrupper...Lyssna och njuuuut!
ca 1h och 40 min spelade dom=)
Lyckad kväll och framförallt konsert! 25.000 personer var där och tack vare de stooora telenor arena känndes det aldrig fullsmackat på golvet utan yta fanns och det var skönt!
Skulle kunna se dom idag igen för som gör 2 konserer=)
jag fällde några tårar och det är för att dom är mitt absolut favorit band och jag har lyssnat på dom 13 år kan alla(nästan) deras låtar så det blir såå grymt! easy to tears haha=)

nu ska jag vila uppdaterar dagen närmare sen... kolla in bilderna=)
Bye !


JamesKirk    

Kommentarer
Postat av: Dave Ave

Verka vart en grym show as always.. Bra bilder..

2010-04-14 @ 17:39:59
Postat av: Nathalie

Jag såg dem i Stockholm förra året måste det bli. Den konserten se ställde in...

Grymt bra

2010-04-14 @ 17:57:25
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

När tycker du ska börja packa för en flytt?

2010-04-14 @ 18:01:49
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för era komentarer=)=)

det var as grymt och det är fantastiskt med konserter, man gör det för sälla=/

packa för flytt oklart, men hem till piteå den 19-26 såå kul=) kraam alla

2010-04-15 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0