ögonen åter igen, vulkanutbrott och disskusion med la släkt! sådär kul!

jaha då var det än en gång tid för ögonläkaren och check av Vhilja vänstra öga! Dr Salvanos , som är en grym läkare suverän med barn, han sa att läget var oförändrat, alltså vhilja ser inget på vänster öga.
Jag var helt inställd på det men man hoppas ju alltid på mirakel! Vi ska på Vep-undersökning innebär att man fäster elektroder på huvudet för att sen mäta av nervimpulser som till ögat detta för att se om det ärnån sorts aktivitet och om vi sak fortsätta med lappträning och diverse andra åtgärder el om det inte har nån betydelse??? håller tummarna på att det finns nått att göra såklart! Super duktig som vanligt var hon och salvanos tycker hon är underbar och jag fick berömm för mitt engagemang och den energi och kärlek jag ger vhilja=) tack så mycket salvanos=)=)


Strålande sol. Vulkanutbrott som skett gjorde att jespers pappa vhiljas farfar inte kan komma pga gift i luftrummet alltså inställda flyg, trist! Min farbror i Kiruna har tagit några plåtbilar sånna med samlar värdi som min pappa skulle ge vhilja, dessa vägrar han lämna tillbaks pga av att han vill ha dom och han vill då köpa dessa av mig, kommer inte på tal eftersom det för det fösta är vhiljas hon har fått dom och hon bestämmer över dom när hon blir så pass stor att hon vill sälja dom och få sig en del pengar så är det hennes val, tills dess ska bilarna till oslo PRONTO!!!!
fick info för ett tag sen att min farmor ordnat så detta ska ske!tack för den....annars hade jag nog gasat upp och tagit tag i det själv! känner mig less på alla som gör att saker blir komplicerat och inte är snälla. fy skäms på er!!!
Kollat designer briller till vhilja men finns inga som är i detmärke jag vill... jag ska snart köpa ett par PRADA el BURBERRY sweeeeeet!!! as fina!
prada     och    burberry

Färga håret , vaxa bena och beuty treatment på schemat efter vhilja time och städ hemma!
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0