shopping i Svinesund!



går åkte vi hela la famillia till svenska gränsen Svinesund och handlade mat och dryck! Nordby Köpcenter!
så otroligtmycke bättre mat både i kvalite och utbudfinns det, norge duger inte till mycket i matväg tyvärr och det är sviiiin dyrt me! Då är det trevligt med en liten familje tripp och så fick vi fylla upp kyl och barskåp=)
Vhilja hade så kul och ljudnivån var hööög hahha=)!
Pålägg vart det en massa av så nu kan man göra goda mackor=)
Vi åkte kl 10.15 och var hemma kl 17.00. Efter det tog jag och Elvis en långprommis och gick förbi min älskade vän Lisa the latino, därbefann sig även Hasse och Anders och efter ett tag kom då Lisas sambo Erik!
Trevligt att sitta och surra på kvällskvisten! Cafe´cremne och smörgåsar bjöds det på mmmmm!

Gick sen hem så jag hann pussa lilla gumman go´natt sen vart det kortspel och tvmys för mig och jesper=)

Idag så ska vi och handla lite nya kläder och lekisar till Vhilja=) det blir  Zara och Toy´s ar´us!
Jesper är frisk och idag ska han jobba, det blev bara en 2 nätter denna vecka!
Den 19e åker jag hem till Pitsan och ska ordna mina tänder tack godegud vad jag längtar! jag blir i en vecka för jag ska hinna vara med på svärmor Katarinas 60 års fest=) kul!
Synd bara att inte jesper kan bli me=/ ! saknar han så mycke när vi inte är med varandra! Vhilja följer ialla fall=)=)
nu ska jag se lite Breaking Bad medans vhilja vilar så bra serie, nu är säsong 3 igång=) wiiiiiie

adios!!
jesper och hasse sommaren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0