Sjukhuset bums blev det!

har inte skrivit på ett par  dar pga att jag vart så sjuk:/ detta började för ca 2 v sedan, magont och har spytt en massa har bara blivit värre och värre, i tisdags så fick jag inte ens i mig vätska och då kände man att det var aktuellt med ett läkarbesök! man väntar ju IN i det sista  typiskt!!! massa blodprover och röntgen av magen visade en inflamation! så det var ju tur att det inte var värre, men jag fick 2 st enheter dropp och ligga i 7 h egentligen över natten  men jag ville hem så mycket och sen så tycker jag man känner sig så svag och sjuk(are) på sjukhus! men dom var duktiga och det var skönt att få veta att det inte var värre!
Nu är jag MYCKE bättre och känner mig på väg att bli stark igen=) 

ÅÅÅÅ Påsk är detoch Jesper my Love är ledig andå till och med måndag=)  så nu är det lite planer om vad och omviska göra nått över påsk??!! vi har erbjudande av Fatima att komma till gbg och därär även Lisa som oxå tyckte det skulle vara festligt med ett Göteborg besök....då får vi ser vad som händer. Vihar även kollat in spa´n oxå.... eller så blir vi bara här men vi får se helt enkelt!


Igår så var vi på Bjärke Travbana och spelade påhästar såklart och i 6e loppet så vann jag 1200:- satsade 40kr kul faktiskt! satsade duo´n hade trippeln men hann inte in med cashen tyvärr då mina vänenr hade anna vunnit myyyyycket pengar=) men jag är gla´för det i alla fall:) alltid kul att vinna oavsett belopp=)

Vhilja mår som en sessa och nu ska jag hoppa in i duschen medans hon tar  sin f.m powernap=)

have a nice day folkens=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0