5e Augusti

kl 13.00 så hämtade jesper och vhilja hem våran lilla Elvis från Djursjukhuset där han varit sedan förra söndagen! Efter kontroller, och hemprogram med restriktioner och medicin/smärtstillande så beslöt sig
kirurgen att han få vara hemma ochbli frisk. detta kommer ta ca 2 månader innan det är läkt i käken och det var TUR att dom fick det lagat för det var svårt sa kirurgen pga av den stora frakturen och bortfall av benbitar. men han lever och efter omständigheterna mår han bra!
Men tiden tillbaks kommer vara lång men det SKA gå!!!
Nästa vecka ska vi träffa dom som äger hunden som orsakade detta och lämna papprena så dom får skicka in till sitt försäkringsbolag och få räkningen så dom kan betala för sin otäcka hund!

Idag är det i alla fall min och Jespers 2 års dag=9 grattis till oss!!!
det känns underbart att få spendera år efter år med min fantastiska kille....
i och med allt som skett så kommer vi skjuta på firandet ett tag... tills nästa vecka.

Imorgon är det Vhiljas 1 års dag och det ska firasmed massa skoj=)=)
vänner + barn är bjudna och idag ska tårtor och kakor göras, och litt presenter såklart=)
det  blir super kul!

På tisdag så är det dags för min lilla syster kajsa att komma=) sååååå kul!!!
mycket ska vi göra miss her=)

Katarina kämpar mot cancern och det grör hon fantastiskt bra!! jag har positiva känslor att detta kommer gå bra!!

mamma kommer i höst det blir toppen skoj!

nu ska jag duscha och fixa en massa=)=)

Hejsvejs!!



Kommentarer
Postat av: Mr Sky

Grattis i efter skott till er alla:D.

2010-08-07 @ 14:43:42
URL: http://mrsky.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0