HIPP HURRA VHILJA 1 ÅR DEN 7/8!!!!!

Våran älskade dotter blev alltså 1 år nu hahaha  så underbart kul och det vart en fantastisk dag!
Strålande sol, underbara vänner, bästisen Alva, presenter, bad på takterassen jaaa helt perfekt...
Att alla våra vänner bryr sig så mycket om Vhilja gör en så rörd och stolt, vhilja älskar dessa människor det märks=)  det som är synd avr att våra familjer i Sverige inte var här i person, men i tankar och per telefon är dom alltid närvarande=) såklart!

Detta fick Vhilja: Gungko med ljud, instrument, kläder, luftbalonger, Prinsesstält , igelkott från sprell, trehjuling, pekböcker, teckning från alva, blommer, och massa kärlek av alla fina människor=)

Alva och Vhilja lekte några timmar först innan alla kom dom hade så kul, vi har vart borta och alvas la famillia med så det har blitt nästan3 månader sen vi sågs, usch va länge, men nu blir det hängut varje dag =)  Alva går hela tiden nu=) helt underbart att se, nu får hon ta Vhilja i handen och ta henne med på en prommis=)

Badade gjorde dom med hahaha tillsammans i baljan, ville IKKE upp!!!!

Efter kalaset så var det hopp i säng och vhilja var sååååå trött efter tårta, lek, paket, bad ja allt så pang så sov hon=)
Jo en sån kul sak VHILJA  har på 1 årsdag fått upp sin första tand nede på höger sida WOW lilltjej=)
hur coolt som helst!

Elvis kämpar på och det gör ont att se han, jag blir nästan så att jag inte kan ta i han för jag är så rädd att det ska gå sönder i käken, huhuhu!!! men han ska fixa detta.!!

detta ska vara ett  glatt inlägg så nu slutar jag innan jag funderar ihjäl mig.

Tack alla som firade vår dotters 1 års dag med oss love u!!!!!





ÄLSKAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina, fina ni! <3

2010-08-09 @ 22:35:00
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0