Piggre

LITEN ELVIS MÅSTE JAG SÄGA, FASTÄN LÄGET ÄR KRITISKT ÄNNU. SKA KONTAKTA EN PRIVATKLINIKK IMORGON FÖR ATT FÅ ETT UTLÅTANDE OCH FÖR ATT JAG TYCKER DE PÅ OSLO VETRINERHÖGSKOLA INTE GJORT ETT 100% JOBB!

MEN VI FÅR GLÄDJAS ÅT DE BRA STUNDERNA SÅKLART!!!

storhandlat idag massa gott...så detta blir  en super helg.
på måndag händer det grejer en liten...ja jag kan inte säga för det är HEMLIGT!!!

Vhilj är världssöt, och helt ubnderbar, snart ärdet dagistime för henne, spännande, roligt och oroligt... men det är tur att jeppe kommer skola in henne jag hade inte klarat det hahah....=)
andra nede tanden på väg, trollungen vår!

Nu är doftljusen tända och så blir det trivial på balkongen som är helt underbart kul spel.

Mycket på jobb och flera nya fasta kunder jätte kul. Anna avancerar och gör karrär som jag vill  då=)
mn familjen kommer först och än så länge går allt super. ska bli kul att se hur det blir när jeppe börjar jobba???

have a nice evning=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0