Sunday...

och så var helgen slut. idag skulle vi egentligen påsommarfest Ponderosa, men det vart så mycket   så tiden räckte inte, allt hinnerman iknte attending tyvärr!

imorn kl 14.00 så ska jag på möte med ******************=)spännande som bara den.
snart är det kanske in the open el så inte,  den som lever får se.

Imorn  så börjar svärmor katarina  sin strålbehandling och  min magkänsla säger att detta kommer gå bra, katarina är en fighter.

Mamma har fixat en el Moppe åt vhilja haha=) såååå kul, det ska  bli spännande att se vhilja gasa fram på den,wildkiddo. tack mormor maria du  är bäst

emmas ponny som hon har utlånat på foder till en tjej dom tog hem Titeln DM-mästere och det var andra stora titeln, för några helger se blev de NM-mästare, så bra och kul grattis=)=)=)

jag var tvungen att färga håret idag el jesper var snäll och hjälpa mig, skulle göra detpå toni&guy men i och medmötet kan jag inte ha sån utväxt, så när jag ska göra det nästa gång så får jag göra en avffärgning. ljusare ska det bli

tack för mig hej!
efter bild kommer soon........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0