syster yster...

is here detta är ju fantastical=)
idag på morgonen så fick hon ju såklart träffa vhilja,  efter frukost fick vhilja öppna sina paket från : Mamma, kajsa, emma, daniel, madde sååååå fina saker hon fick iigen. Massa fina kläder: klänningar, Ed hardey, byxor, bamseklänning, yoyo byxor, hårband,
boleros, hänt i livet bik, och mera kläder, jag är så tacksam, tack till alla ni i love u.

Och jag fick en tomas sabo belock av kajsa en duva med ett hjärta... så fint, och det hänger around the neck fosho!

Idag var vi egentligen bjudna till Alvas 1 års kalas, men tyvärr blev det inställt för alva blev sjuk, hög feber och inte alls i form. så det är uppskjutet såklart tills värdinnan kan slå klackarna i taket=)
Det vi gjorde istället va, reptilhuset med massa olika reptiler såklart juuuuuu otäkt men spännande, oh jag höll en pynton orm bra anna=)
även jesper och kajsa gjorde detta...
vhilja var inte heller i god form så det blev lite gnäll men det gick vägen...förutom att jag tappade kameran i golvet den 2dra och objektet blev skevt och nu åker det IKKe in , faaaan!
jaja, det är ju inte nå att tjura över, men jag är irri att jag ALLTID är så klumpig .
ska  kolla om det går att repa faktiskt bägge 2 imorn.
Fina kameror är det fo sho.

nu blir det hemma mys och en öl på balkongen för de myndiga alltså jesper o anna, kajsa får max smaka ett glas!
nu ska vi sätta oss på balkongen... så hej då och krya på dig emma sis, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0