the weekend..

har vart förtjusande och elvis piggare för varje dag=)
fredag firade  vi av en super fin arbetskollega massör och akupunktör såååå duktig!
nytt ställe nya möjligheter för henne, Whenche du kommer vara saknad.
vin pizza och massa prat. efter skulle jag träfa underbara jessica och hennes vänner men det blev hem istället.
lördag musikdag VIP med jessica, alva och pappa peter.
jessica och alva gick tidigare, och jag och vhilja med= trötta =)
jesper fick turen att se robyn och röjksopp sååååååå kul. underbart med musik.
jag älskar långhelger med  familjen, speciellt nu när man jobbar är All tid så viktig med Vhilja, hon är fantastisk och skrattar hela tiden, går och kryper runt, dansar massa haha=) min lilla dancing queen.

när man har känt hur livet kan spela en ett spratt så uppskattar man så otroligt när allt bara ÄR!!!

jag är otroligt tacksam för att jag har min lilla familj och när jag tittar i vhiljas och jeppes ögon så är allt så självklart och jag förstår varför jag kämpar nu , alltid, för rsten av livet. to good to be true

min underbara familj i pite ikke att glömma ni gör mitt liv helt!

haaaa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0