Akuten here vi come..

igår brummade vined på stan för att kolla in lite kläder  och äta på mac  donalds, ci hann varapå stan i ca 20 min, vhilja the wild han ramla in i en soptunna och snitta upp vänster ögonbryn massa blod och tårar en liten stund, herregud mamma och pappa hjärtat gick sönder... svårt att vara cool lugn i ett stressat läge, som egentligen inte var stressat i och med att vhilja är världens mest harmoniska barn... hon fick en glass, sen letade  jesper upp apotek för att få skölja och se hur djupt detta var.. tyvärr är personalen som jobbar på apoteket inte kunniga, tur att man är det själv då så det gik bra!
efter ursköljning så brummade vi i andra hållet mot akuten, legevakten i norge.
tog ca 1 h så var vhiljas öga rensat, torkat, tejpat och omplåstrat med ett blommpöåster, det gick huuuur bra som helst!!!
men herregud att det är för j***igt när de små gör illa sig, det skäääär i hjärtat!
Vhilja du är så bäst, mami love u.

benen har så mycket spring så ibland hinner man inte se vart man springer..

idag kommer Min älskade mor hit och även svärmor.
kl  4 landar dom  så då ska vi och hämta de efterlängtade mamisorna oh deras enora packning.
längtar!!!!

idag kl 10 så gjorde jesper sin stolblekning på tänderna vilket vart super fint.
nu lyser hans smile vitare=)
jag köpte med blekning till mina skenor så nu blir detatt bleka av hahah=)=)

nu smink och lite fix, sen hämt av mammor.

ha det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0