späckad dag, but we like

lillgumman och jag har gjort massa kul idag=)
lekland childplanet, lekt inne, vart inom jobb slagit in presenter till cia och milla, vart hos cia och milla innan festen(som jag mnissar) startar. ut med elvis och vhilja somnade som en sten haha
jag tar mig en kopp glögg och slappar av o soffan.
fantastisk dag, hade vart så kul att parta med mina fin fina tjejor idag=)
men dagens avslutning med vhilja var toppen den med,såklart.

ska träffa the twins denna vecka och då blirre tacos hos oss.

längtar efter jespersom gamblar, jacuzzi, äter, bubbels in the glas för fullt på kryssningsbåten.
han har det kul och det ska bli så festligt när han kommer imorn=)=)=)

jesper fick nu jobb, mer adrimstrativt, börjar nu på måndag samma ställe bara bättre =)
inga mer nätter jaaaaaaaaa!!!!!!
underbart, så nu kommer vi inte bara ungefär mötas idörren, uppskattas mucho.

vhilja var heltgalen idag på leklandet och hoppade i hoppslott, kröp i gångar åt korv, pratade och sprang med massa  barn=) och jag med.

cia present:    fullt kroppskit från decleor
Milla present: Klassisk ansiktsbehandling och gele naglar (av mig)

nöjda jenter.

nu ska jag njuta min glögg, och by the way, det är freakings iskallt här blåser som bara den brrrrr

och en sista sak, 2 ersättare det våra gamla gubbkissar som lämnat oss har  stefadern jan banan skaffat, orange  vita mycket söta.
mamma galen haha
en heter: py (efter pysen)    och den andra heter elle (efter pelle)
du är finurlig jan, nöjd??=)

adios
love*
mamma du är underbar! love u
vhilja, mitt ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0