trög på bloggen...

men det är späckade scheman om dagarna: jobb,dagis,handla, mat lägga, elvis, andas nån gång, städa, tvätta, vika, mysa med vhilja, spendera tid med min älskade etc.... ja listan tar  aldrig slut, men jag gillar det, fastän man har lite tid för annat. träffa tjejvänner blir på  helger in the night för dagarna går till min sessa som är den bästa.

igår  bet en annan unge henne i kinden vänster sida, uppsvullet och röda märken, stackars lilla lulan, men personalen är duktig att ta i tu med saker som händer och fastän jag tycker att jag borde fått bättre uppdatering vad som skedde den dagen och jag kände irritation så harjag fått det idag och det känns bra.
personalen på dagis får  inte säga vem som bet för dom  får inte uppvigla dålig stämmning mellan barns föräldrar, det tämmerjag både ja och nej för.
jag tycker man har rätt att veta, men samtidigt är det för en grund...vissa föräldrar kan inte se hela bilden det är barn och kan inte hantera situationen, dom kan bli obehagliga mot barnet som idetta ex bet, vilket är helt orimeligt.
så jag godtar detta och vet att föräldrarna är varse om det och att personal jobbar med det.
det jag bara alltid uppmanar är att som sagt vhilja är blind på v.öga detta gör att dom MÅSTE passa på det.
BÄSTA barnhagen(dagis) jagkan tänka mig=)

julen är snart här och jag blir snart 28 år WHAT!!!! ???? hänner mig inte som det och ser definitivt inte ut som det, så ålder för mig är ett  tal. det återspeglas inte på min utsida. haha=)
men det ska bli uuuuuuunderbart att fira jul  men lilla gumman och min äslakde jesper, men hemmagjord julemat, och gran en äkta såklart.
masa paket till fina lilla gumman och älskling och champange på kvällskvisten med tårta mums!

har allt planerat i huvudet  vad jag ska köpa... så denna helg ska en del invetseras och kanske det även blir  göteborg men vet inte  om denna el nästa. men en av de.

nu kom jesper.....det blir thaigryta från igår som jag gjorde å den va god.
nu ska jag ut med elvis och sen blir det mys i tvformat med love.

köar på min canada goose kensington modellen, menorkar snart inte härdaut och köer en annan, hittas en denna helg så blir det den,,,, det skär men jag kan inte frysa nå mer....
timberland skorna  är i vart fall fanstastiska=)

enjoy tha evning byyyyye


Kommentarer
Postat av: z

men oj anna, visste inte att hon va blind på ena ögat.. stackarn då :( Hoppas kinden har blivit bättre nu iaf. Det är nog ändå rätt som du säger, att det är bra att dom inte talar om för föräldrarna vilket barn som gjorde det. Kan nog vara lätt att man blir "sur" på det barnets föräldrar osv.



28år ja, tiden går så galet fort.. tänk att det REDAN är 14år sen vi var 14, och festade och var helt galna.. Snart är våra ungar där ;)



Ska du hem till pite nåt över jul, eller är ni kvar i oslo?

Kraam

2010-12-11 @ 12:35:06
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0