Att resa sig efter trista saker är tufft men ett måste och då står man starkare...

detta 2010 har vart ett år av olycka och otur måste jag säga! allt det som hänt för våran familj har verkligen satt saker på sin spets och han där uppe har prövat å prövat. mennu står man sjuhelvetes starkt, tungdkraften har lixom sugit tag i enoch här ska jag stå!

min lillasyster emma har haft otur med sina djur hästar hundar å katter... och det är liksom hennes bebisar så hon blir alldeles förkrossad när nått sånt händer, förstålig! nu har hennes unghäst fått en hagskada pga springande, spricka och blodförgiftning i v.bak, detta kommer ordna sig, och han kommer att bli en toppen hoppare, men detta fick bägaren att rinna över!
nu ska jag telepatera massa energi till henne och bara pusha henne för när hon ridit ut denna storm kommer en belöning!
Love u sis=)

idag är det mulet, och lite regn då å då. har köp en hailatte och mini brownie på waynes mycket namnam... nu hemma vhilja sover och elvis med, jo jag lyckades tappa nycklarna hem, så jesper fick komma men jag  återfann nycklarna på postboxarna inne,,,haha, jaja tankspriddholm!
då fick jag ju se min älskling en sväng i alla fall=)=)

over and out!

emma å jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0