..................

Ödet tror jag på det är då ett som är säkert och att man träffar folk vi JUST rätt tillfälle som ger en hopp och styrka det är så overkligt ibland nästan skrämmande, men det har skett mig vid 2 tillfällen nu på minder än 2 v.
Mormor, tack nu vet jag att du är här hos mig, fast jag alltid vetat det så är det så fantastiskt att få det bekräftat. katarina power up och massa styrka!

regn och trist väder
the bäst cia var å hälsade på idag, hon har haft det tungt med skönt att krama om henne=)
hon ska få gele´ naglar av mig för att hon är söööötast!

jesper och vhilja hämtade mig idag, kul=) längtar efter dom massa.
jobb i helgen, och jag hoppas på fab väder.

nu ska jag göra anna hudvård ala home.
joo har lite tips från bare minerals och decleor men det får ni imööörn=)

Sov gött.....=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0