i love sol och park hang out=)

natten mot idag fredag var väl inte att hänga i granen...ont i magen i natt och tänderna som VÄGRAR komma fram...stackars lillan...vaknat från och till från midnatt till kl 05.00 huuu men vad ska man göra det är ju synd om henne,... börjar fundera om det finnes en laktosintolerant här?? finns i släkten så idag har vi gjort ett test så får vi se om det kanske är så??

fastän jag var astrött idag så har jag haft skönhets morning ala mami anna... forma bryn, smink ala weekend, nice dress och hårfix.
detta gjordes när vhilja  vanilja sov fm, i hela 3 timmar. skönt för henne efter denna natt!
och skönt för mig att fixa och trixa.

Tips från anna hudvårdsterapeut nu i sommar(även hela året):
Spf 20

Återfuktar och förnyar läppar.Skyddar läpparna mot skadliga UVA-och UVB-strålar.Perfekt för nariga, windburned läppar.

Sheassmör återfuktar djupt och lugnar torr och irriterad hud.Vitamin E (tokoferol) helar, skyddar och vårdar huden.Tea Tree och pepparmintolja lindrar och fungera som helande antiseptika(bakteriedödande)


vi familjen har varit i parken och haft jätte mysigt i det fina vädret. lek i sandlådan gunga som är vhiljas totala favorit, och bara tittat på allt möjligt!
sen så gott folk grillade min älskade jesper 2 st entrecoer och det är första gången på 11 år jag ätit det, om inte längre. jaaa allesammans nu äter annie kött(lsparsamt)  detta smakade hurgott som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0