sol sol sol....

2 v hemma nu och dagarna spenderas i parker och på playan för mig vhilja oh elvis, underbart!
snart är det dags för mig att avsluta min mammaledighet och börja jobba, detta sker den 12/7 kl 10.00
väldigt kul ska det bli, saknar mitt yrke som hudterapeut oh det ska bli kul att göra behandlingar på folk och vägleda dom med rätt produkter och få hjälpa till at få toppen resultat=)
motiverad motiverad motoiverad!!!
samtidigt som det känns väldigt konstigt och lite ledsamt att  inte få vara med vhilja hela dagarna, fast skönt på ett sätt att få längta ihjäl sig efetr henne på dagarna och få pussa och krama  henne när jag kommer hem=) hon kommer säkert ocå tycka det är konstigt, men väldigt  kul för nu fårhon ha världens bästa pappa jesper hemma oh busa med!

jo, igår fy fan efter vi vart och badat skulle jag ta bussen  hem, men som vanligt i detta norge så funkar saker väldigt bad, så det var fel på bussar och vissa var överfulla väntetiden var såååååå lång så jag fick gå hem igårmed allt, 2 timmar tog det..trött i stekade col, med massapackning och stekande sol....anna var IKKE gla, elvis trött oh vhilja sov så gott i vagnen...tur det!

idag ska jag träffa 2 goda vänner susanne och lisa, detta blir vid 4 med glass och kaffe i parken=)
nu ska jag sminka mig....
ha en solig dag alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0