har det underbart!!!

nu har jesper kommit å hela familjen är samlad detta gillas skarpt=)
vi har hunnit varit och hälsat på jesper mamma katarina som ligger på rehabiliteringen efter stroken! vilka framsteg hon gjort detta är super=) så om ca 2 veckor så får hon nog komma hem permanent, men nu tillsvidare har hon helg permis och det ju toppen så vi ska dit på fredag och  äta och ta ett glas vin=)
elvis och tila (maddys hund)  busade igår efter vi vart i stallet och tatt hand om min älskade chezzi...hon kommer jag ha hela juni och hon kommer vara hemma hos oss på fårön i vårat stall och få beta grön gräs sen ska vi HOPPA EN MASSA ME JAAAAAAAAAA!!!!
mamma hade vhilja å det är skönt att få lite egen tid.
jesper hjälpte(tvingades) att leda henne och borsta haha=)=) men det gick gick bra!
sen raggade vi runt  och kajsa var med oxå med =) vi åt på sunes mmmmmm!
emma ska vi hälsa på i dag och daniel såklart som är emmas sambo!
mamma ska ha vhilja på lördag då det blir lite festligheter=) hos emma så vi hoppas att vi kan kubba och vara på uteterassen...i love it!
nu ska jag göra mig klart sen blir det barnenshus och fixa den nya vagnen som norweigian kastade sönder tur att jag hade det speciella barnvagnsfodralet för nu får vi en på försäkringen...men det är ju ändå en massa mekk trotts att man gjort EXAKT som man ska.
imorn så blir det till läkaren ed vhilja, som har problem med magen och jag tror hon kan ha lågt järnvärde med:( lillgumman har det inte lätt och tillråga så blev hon förkyld med=/ men gla är hon i alla fall!! underbara lilla vhilja som vi älskar mest av allt!

Vädret idag: strålande ca 15 grader och sol
Humör: Toppen
Känslor: kär och galen
sinne: Lycka
totala poäng: överdrivet höga!!!

jooo snart ska jag försöka få upp bilderna, men jag har glömt laddaren och kabeln ska undersöka om det finns nå alternativ =)
hej svejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0