Horse jump ala anna och emma

igår så var jag och emma lillasyster och hoppade på PRK (piteå ridkllubb) för marie viklund som är en stallkompis/klubbtränare, duktig!
vi hoppade bana  på 8 hinder och det gick verkligen super bra! hon är tillbaks min gamla chezzi med sin rätta ryttare på ryggen alltså mig! vi hoppade inge högt  utan jobbade på flyt och trygghet igår efetrsom det fanns en gång en människa som red chezzi den person jag sålde henne till för att hon skulle rida markarbete/Dressyr/uteritt EJ hoppa, men denna värdelösa människa oppade henne och förstörde chezzi totalt, som inte ville gå över ett enda hinder, denna person har INGEN känsla INGEN teknik OCH inget omdömme för då hade hon aldrig börjat hoppa henne!
Chezzi är super svår och det är 2 st  ink mig som klarat av att hoppat henne.
vi köpte tillbaks henne, och när jag sätter mig upp på min älskade lilla chezzi så är alla de hemska borta=)

Emma och Ynte gick det oxå bra för, nu ska jag bara pusha emma så att hon inte är en liten mes heheh=) duktig är hon men nu ska hon hoppa och träna och ut på tävlingsbanorna och vinna=)
med bägge hästarna!!!

efetr det var anna slut mys och kvällsbus med lilla vhilja sötaste i världen=)
sen tack och god natt för mig, eller jo jag läste lite av boken som jag snart utläst, "så dumt" heter en sååå bra kan rekomendera den varmt!
skulle egentligen dricka vin med malin med det vart sent och vi vart trötta så tyvärr inte!
mammas hund löper jolly heter hon, en berner senner är det, och elvis vår chihuahua är helt tokig undra hur en sån korsning skulle se ut??? hahaha jaaa jag hoppas jag slipper se och det gör jag säkert för elvis år inte upp, tjilligt!

idag är det strålande sol och ddet blir uteaktiviteret för hela slanten!

sol hard everyone men glöm ej solskydd!!!   tänkt extra på era barn  som har ca 5 ggr så tunn hud som en vuxen och bränner sig lätt!! kläder solhatt och uva+b skydd 50!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0