Vhiljas namnfest den 19/6 2010.

Då kom dagen då Vhilja Sonja Else-Maj Anderssons namnfest blev av! Kl 13.00 började de 63 anmälda strömma in hos min mamma på Fårön i Piteå... man var ju ganska stressad för att det stod spö i backen och det vart ju en del omstruktureringar.... stolar , regnskydd ja allt skulle ordnas i sista minuten . ja var HELT i taket kan man säga... men jag kan bara tacka och bocka till alla dom som hjälpt till att fixa denna dag, speciellt mamma och jesper såklart... men även kajsa , jan , daniel och  emma(stallsysslorn mina) smörgåstårtor, fototårta hämtades och allt ar fint iordning i hemmet!!
enligt vädret som sulle egentligen bli sol,  ändrades till spö i backen försvårade programet av ponnyridning och sockervadds maskin, men jag kan säga att det spelade ingen roll allt vart super!
Jag höll i välkommsttal innan mat, sen blev det uppträdanden av Jens som är jespers bror, han hade skrivit en fantastisk låt till vhilja=) det tårades i ögonen vill jag lova på många bra merit!
sen så sjöng även min lilla syster kajsa och hennes vän josefin 2 låtar det var oxå så fint!
efetr et så höll jag och jesper ett kombinerat tal om våra tankar och om varför vi valt att döpa vhilja just till det hon heter, allt vi sa kom direkt från hjärtat och det känndes faktiskt lyckat!
kaffe, tårta, och bakelser var sen på schemat och vi halv 4 börjadde folk tacka för sig och alla var sååå nöjda och tyckte det arit super bra, det känndes toppen=)
morfar hade fixat en bok alla skrev i innan dom åkte en liten minnes bok till vhilja och självklart oss med. Eftersom det vart lite lite plats och späckar schema så öppnade vi presenterna efter alla åkt, och VILKA fina presenter vhilja fick=) vi är så tacksamma att alla kom och alla fina saker vhilja fick!!!

efter bortstök och nedvarvning och tt vhilja vaknat efetr detta ståhej så satt vi oss bara och prata...
det var så fint när jens sjöng så stod vhilja nedanför hela tiden=)
samma för kajsa... hon tittade med sina stora blåa ögon och det är nog den bästa respons du kan få för detta genuina blickar är fantastisk=)


Fest hos evert och hanna senare på kvälln stod på schemat, mycket tre vligt emma, och marie kusin var med och jesper med!!

jesper spelade en liten truddilutt från den låt han skrivit till mig jag grät!!

challeng uteställe dans med och utan skor, masa drinkar och 2 trötta föräldar på söndag, men jag gick upp me vhilja i alla fall=)=)

tack mamma för att du är världes bästa barnvakt!

nu ska vhilja världens piggaste sova haha, men det verkar svårt, vi andra ska däräfter spela GENI=) vilet jag tror jag har en god chans att vinna

over and out!!

Kommentarer
Postat av: Mr Sky

Ni hade verkligen planerat det bra. Kan jeppe skriva låtar, najs najs:D. Du och din familj får ha en bra dag:D.

2010-06-22 @ 01:35:37
URL: http://mrsky.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0