Då var det måndag och i dag händer det grejer....=)

Jaaa då var ännu en helg avklarad och den var fantastiskt mysigt och bjöd på ett strålande väder....nu är det vår in the air å jag ÄLSKAR det!!! Men eftersom inte lilla Vhilja var helt på topp , feber och snuva så var det inga  långa stunder ute, men lite fick vi njuta medans vhilja tog sig sina lurar i vagnen! detta gjorde gott för henne idag är hon återställd och med sina höga oktaver stämma och ett sprudlande skratt flyger hon fram i sin gåstol aka sprinterstol! ja att hon redan under  månader kunde börja stå själv är helt otroligt!! bäst är hon! mycke hår har hon fått exkat samma färg som pappa! Vhilja ser ut som en docka, så otroligt perfekt! det sa alla på sjukhuset och alla runt omkring me, ja hon är speciell vår lilla kicka=)=) tack vhilja för att du finns i våra liv=)

Idag då, ja då händer följande: 1 fixa hemma, 2: ut i solen och träffa Fantastiska Alva och Jessica, 3: MAMMMA KOMMER!!! och även jesper mamma, ååå vad det ska bli kul, jag längtar ihjäl mig!!! saknar min mamma så vi träffas ju inte allt för ofta och det är inge kul, att vhilja inte får vara massa med världens bästa mamma/mormor är synd!
men tur att man tar sig lätt mellan dessa städer=)

Välkommna Maria och Katarina. Katarina är då jesper mamma, oxå helt suverän, ska bli kul att träffa henne me såklart!  så ska vi se vad anna har på schemat när dom kommer, ååå massa kul blir det!
återkommer me det!

ca +10 strålande sol, humöret på topp. mycket som är inte klart med mycket men allt är under uppsikt och utredning så på nått sätt kan man slappna av!! tack för det!

snart ska jag och jesper på en lite kärleksresa 2 dagar medans vi har barnvakt! det ska bli alldeles förträffligt kul och mysigt, det förtjänar vi älskling!!
nu ska jag fixa mig i ordning! ha en strålande dag , jo förresten min lillasyster kasjadysholm.blogg.se har skrivit så fint om mig där jag vart verkligen rörd!!! otroligt fin människa, hon är one of a kind! älskar dig!!!

Bonafe whats up lixom???=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0