det rullar på....

och så var det månad igen!efter en väldigt mysig helg och lugn sådan (som vanligt)!
En liten incident hände ju i Lördags på vår promenad la famillia...
<=Julafton hos mamma i Piteå!

Händelsen:
Vi var då ute på vår promenad gick PÅ övergånsstället vid parken, det har smällt mycket här och det ligger stooora vattenpölar överallt så alla som nå vett i huvudet VET att då kör man inte fort igenom dom eller fort överhuvudtaget i stan.. hörde hur en bil kom i  ganska hög hastighet och vänder mig om, denna idiot till kvinna kör Rätt igenom vattenpölen so hon dränker ALLA oss i vatten men främst då Vhilja...Iskallt vatten i hela ansiktet och vagnen! reaktionen var inte sen från min sida...jag sprang ikapp bilen som stod stannat vid ett rödljus, jag skulle rycka upp dörren och fråga va fan hon sysslade med, man märkte att hon såg vad hon gjort för hon bromsade efter vattnet och sen gasade igen...ialla fall så låste hon dörrenså jag slog HÅRT på rutan och bildörren,då körde hon mot rött....TYVÄRR var hennes vita audi så skitig så jag fick inte regplåten!!! fega människa stanna då och be om ursäkt vad är problemet lixom????!! alla kan göra missar men man gasar ju fan inte där ifrån,detta är så OTROLIGT fegt!!!
kanske var tur att hon inte öppnade dörren??? eller så inte!!  jaaa vhilja grät men detgick bra pappa jesper torkade henne och värmde henne!!!! Elvis min back-up var tätt i hälarna haha=) best dog ever!!

i allafall så blev jag helt utmattad efterpromenaden och händelsen så jag fick feber och var såååååå trött!! det har vart för mycket denna tid och detta fick bara bägaren att rinna över:/ men jag vilade och som 12 h natten mot söndagen=) sen var man ok!

Vhilja Bökar med sitt krypade som verkar bara bli krål överallt på golvet hahah, men det funkar ju det med. tror hon går snart, hon står själv och håller man henne i bara i en hand så går hon själv =) våran duktiga dotter!!

nu ska jag gå ut med elvis , jesper och vhilja vilar!  sen har diskmaskinen gått paj=/ har ringt massa gånger till dom som ska fixa den, men dom tar ju ALDRIG tag i nått!! undrar vad folk gör på sina jobb egentligen?
nu ska jag ringa dit och skälla ialla fall!! det verkar ju att detär det man ska behöva göra för att nån ska lyssna! trist!
har fått kläder av min lillasyster Emma igår, kajsa min minsta lillasyster demade dom förmig haha=) ja det såg super ut på henne, hoppas man bär upp det som den lilla skönheten=) bägge 2 för den delen är det=)
mamma har fått målat om bordet hemma och nya köksstolar, vitthögblankt, och stolarna var vitttyg med detaljer på! super snyggt!!  Jag längtar tills vi ska köpa hus!!!!

Adios so long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0