I det fina vädret=)

Då var jag vhilja och elvis hemkommen efter en dag ute i det ljuvliga vårvädret med mina underbara vänner Jessica och Alva(vhiljas bästis) Karin aka Kakan och goa Elias. han har nu äntligen fått tid för att kolla om det är bronkit han fått tillbaks eller om det är astma! håller tummar å tår för att det INTE är astma!


Jag och jessica gick själva ett tag och gjorde lite ärenden innan vi träffade upp Kakan!
vi pratade och uppdaterade helgen, där det var Jessica som hade haft en strålande helg i Göteborg på Möhippa, och det är hon även som arrangerat denna, helt super lyckat var det!!! bland annat red dom islandshästar jessica som aldrig typ ridit vart helt såld och vill nu rida hela tiden haha=) så det ska vi göra innom kort hoppas jag=)


Skulle egentligen gå och fika med 2 st av Jessicas vänner men jag hade ju Elvis så jag gick hem.
Men det var skönt att komma hem=) Vhilja fick Spagetti och köttfärssås, jag åt rester Jesper jhade gjort så otroligt gott(as always) igår, thai wook, men äggnudlar och räkor/kyckling mmmmmmm=)=)

Sen har jag lagt Vhilja för hennes 4-6 vila och jag ska greja lite innan mamma å katta kommer!
asså jag vet inte vad som är problemet, jag städar å städar,, men alltid dagen efteråt är det dam man ser, jag HATAR det. nu ska det införskaffas: Luftrensare och Luftfuktare, ev en självgående damsugare så man är garanterat alltid dammfritt haha=)
tyvärr så är det ju så när man har djur, och bor centralt så är det dammigare trotts ihärdigt fejande!

Min bekanta i Barselgruppen som heter Lana och hennes son Theodor, kommer från ryssland har köpt med nå så otroligt fina saker till Vhilja: Mössa i Angora kanin strumpor och vantar, alla med små rosa blommdetaljer som är stickat på, detta kommer hon glansa i nästa år, och vara varm som bara den!! mössan fick hon pröva som är liiiite stor, men man ser ju att nästa vinter -11 kommer vhilja ta med en klackspark=)

Adjöss folkens,,,, nu ska jag ladda för mammaankomst!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hey miss fatty fatty you´re a murderer

Fy fanken va sö man kan vara då! Det ska nog en liten Vhilja till att bära denna svårburna ryska angora mössa;)

2010-03-15 @ 19:15:48
Postat av: Emma

hahahahaha va säg bruden som är i bakgrunden av fotot på dig och din vän ?? hahahaha :)

2010-03-16 @ 09:02:05
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0