mycket trevlig dag=)

då var torsdagen gjord=) dagen bjöd på en underbar promenad för mig, vhilja och Elvis fint väder skulle göra ett pit-stop på Godt Bröd ett ekologiskt cafe, underbara mackor och så miljövänligt=) men det var fullt och slut barnstolar så vi tog med oss hemm, bara en kaffe!

Bus med Vhilja som vart lite gnällig pga inte ätit så bra,men efter vila så slukade hon gröt och vart gla´=)
såg det där klippet på Aftonbladet med nannyn som misshandlar barnet hon sköter, föräldrarna misstänkte och satt upp en dold kamera fy fan va jag mådde dåligt och jag grät faktiskt!!! tycker inte sånna människor ska få leva  punkt! anmäld och jag hoppas ho får så myket stryk i finkan!!! ja jag tror jag hade slagit henne sönder och samman!
Hoppas Lillungen mår bra trotts allt!!!

näää min mamma får sköta lillan!!=) best ever!!!

Ikväll kom min äslakde Lisa Latino på besök. mackor te/kaffe och massa prat  hon är super! LOVE HER!
vi pratar om allt och skrattar mycket! hon ska till sin hemstad GBG i helgen och där ska  dom på maniana det ären ljuvlig Tapas resturang! rekomenderar!!!!!Lisa såååå vacker=)

Nu ska jag invänta en familjehelg som står på schemat!! LJUVLIGT!!!!!

ha det super alla och sov gott!!! Ps Saknar min Fatima muchooooooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0