snart helg=)

ser fram emot denna helg, alltid xtra mycke när Jesper jobbat natt för då träffas vi inte särskilt mycke och det är inge kul!:/

Idag så ska jag Till Cecilia min goda vän och Frisör, hon jobbar på Toni&Guy på Bogstadveien i oslo då såklart!
Hon ar sjukskriven nu pga har opererat bort halgusvalgus det gick bra men läketiden är låååång!!!
hon är i alla falll nöjd! Nu fick jag veta att hon kanske ska till sverige tidigare än planerat, så jag väntar på info för att se vad som sker med vår dejt! Harinte träffat henne på läääääääänge så jag hoppas att vi ses idag!=)=)=)

Mulet ute men inte kallt, skönt att snön snartär borta! känner att man ska ta och rensa garberoben i helgen för att kunna få in litt nytt vårfräscht!

Jo ett vännepar till oss ska ha barn nu i April, men pga att lillan låg i sätesbjudning så ska dom få kejsarsnitt då, och det blir på måndag=) så spännande, liten annan känsla med kejsarsnitt att få en tid plats och allt är planerat man vet EXAKT när bebben kommer.... det kommer gå toppen bra och jag ser framemot att få träffa dom efteråt och deras lilla tjej!!! Lycka till Jacke och Therese!!!

Nu make-up och frisyr styling vad detta kan bli återstår att se=)
ha en fin dag alla!!

lite udda konst eller:.... hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0