tjoho då var det Lördag....

ja då var det ÄNTLIGEN helg och slut på denna vecka som har kommit med en del trista besked. Nu när jag tänker så är vi ju väldigt tacksamma att det inte var nån allvarligsjukdom! hon klarar sig galant med ett öga, men käft ska dom få att dom inte tog tag i det tidigar!!!!

Dagen började med väcka vhilja 08.00 och märkte då ett lillan har feber 38,6 men det är så vanligt att barn har feber toppar, så hon fick ta sig en tidig vila, som inte följde mamma och pappas schema, men när man är lite sjuk så får man massa mer frihet=) och tyckasyndom känslor.... feber är redan bättre nu så pappa är ute i parken med elvis the run away dog och vhiljis så klart!

jag ska dunka på nå grym hous musik och städa onxonxonxonx=) känns faktiskt trevligt=)

jo alla vänner som vart 1 månad i Fillipinerna har anlänt till oslo igår efetr en helt fantastisk resa=)
gla´ast är jag för att Lisa Latino är hemma hon är en fin tjej och jag gillar henne gööör mycke=)=)
Påminner faktiskt om Fatima, fast lite mer nedtronad hahaha=)
Fatti du är bäst!


jaja vi ska i alla fall förb på en liten reunion och få resan berättad för oss ikväll.. ska bli kul, alla har tatuerat sig och det ska bli kul att se, är grymt sugen själv så nu skajag snart ta tag i den saken, Jesper är sugnast i alla fall.

åter till sysslor, kolla gärna in min lillasysters blogg emmadysholm.blogg.se

i övrigt så har jag ett fantastiskt liv med min familj=)   peace out folkens=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0