Vi har sååå trevligt!!!

Till Fatima: Bloggqueen ska vi kallas, titeln skall tas på största ALLVAR och dom där Kissie och dom andra tröga bloggarna kan ju slänga sig i väggen!!! fattar inte att folk orkar läsa kisspiss blogg helt ärligt, hon är OSMAKLIG och när hon når en mer normal ålder oh mognad om det sker by the way så måste hon ju skämmas!!!! hahah annat är  det med våran snigelblogg   mycket nöjsam och härlig!!

Åter till det som skulle berättas idag:

Mamma och Katarina är här å det är såååå himla kul, och vhilja tycker det är fantastisk man märker hur gla´hon blir av uppmärksamhet och hon verkligen gör till sig=) söt unge!!!

Igår(tisdag) så var vi på sången på Svenska Margareta kyrkan mamma maria var med, katarina orkade inte gå pga av värk i kropp, så hon var hemma med Elvis!
I Kyrkan fick mamma träffa dom andra tjejorna jag umgås med och dom bekanta där, alla är så himla trevliga och har så söta barn! Vi sjöng och sjöng, Villi vanilli var på dåligt humör och skrek mest högt hela tiden, hon har en härlig stämma haha!!! Hon har haft 3 dagarsfeber och har nog kvar lite trötthet i kroppen!!
sen har vi ätit middag och pratat.... även hunnit ed en kaffe å bailys efter vhilja lagt sig, sen så gick jag och Jesper och spelade lite biljar och drack några öl mmmmm, det blir ju inte allt för ofta, typ aldrig jag och Jesper kan gå ut tillsammans i och med att vi inte har mammorna här, det är inte samma att lämna till vän, trotts att jag har fin fina vänner här, men hon är för liten för det än!!! men det kommer jag är inte stressad jag har vart ut nog i mitt liv och jag och jesper har hela livet på oss, det är en gång vhilja är liten och då kan jag vara hemma dag natt ja hela tiden med henna! det är det bästa oavsett!!!!! hela familjen!

Nu ska vi möjligt gå förbi salongen som jag joibbar på annars när jag är yrkesoch karrierkvinna COLOSSEUM SPA, belägen på det fina området Majorstuen i oslo. där ska mamma och katta införskaffa sig hudvårdsprodukter, och kika på salongen! det blir kul! så nu sitter vi i soffa och ser tv, det är bara så kul att ha dom här!
det kommer mer uppdatering om vad vi göt och bilder som jag ska lägga in, men nu ska jag göra mig klar! Vi ses i bloggvärlden! Ha det folkens,,, och njut av livet!

Klem klem!!

Kommentarer
Postat av: Varas Sexigaste Man!!!

Vad är tunnare än luft...?

Kommer ni ihåg den tjejer så bjuder jag på semester i sommar på en schabbig camping någonstans i Sverige!



1. Sitt ner, lyft din högra fot ifrån golvet och cirkulera den medurs.

2. Nu, medans du gör det. Skriv siffran ‘6’ i luften med din högra hand.

2010-03-18 @ 20:49:47
Postat av: Anonym

enkelt=)

2010-03-22 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0