dagarna rinner iväg...

och tiden går såååå fort! nu är det snart juni, vhilja är snart 10 månader och har blitt så stor, å snart är vi hemma i piteå hela familjen i ca 3 veckor =) underbart=) oxå kiruna, det blir  det första stoppet!
har inte träffat pappa min på 1,5 år han har aldrig träffat vhilja så det blir det roligast oxå för min fammo och faffa. ingen stress kännes det som det blir när man är längre tid, det är positivt!

imorn vep-undersökning dvs man fäster elektroder på bakhuvudet och kollar nervimpulserna från hjärnan till ögat i detta fall då vhiljad vänstra öga. det gör vi för att se om det finns nå aktivitet i ögat el om det är svart for ever?? oavsett så klarar sig vhiljagalant detta är det hon kan och är van till!
undra hur hon skulle reagera om hon mirakulöst skulle få synen tillbaks på vänster öga???
såg en dokumentär om 2 döva som hade fått hörseln tillbaks delvis genom höraparat och operatrion, en av makarna vart helt förtvivlad och önskade aldrig att hon gjort operationen därför ljud för henne var helt oförståligt och otäckt! så man ska inte ta allt för givet när man en gång vant sig vid nått kan detmest naturliga vara det mest onaturliga! svårt för oss "normala" att förstå det men man kan tänka sig lite in i det, eller???

nu ska min man bjuda på pasta carbonara och ett glas rött mmmmmmm=)
vhilja sover efter kvällsbus hos jessica och alva=) dom har sååå kul=) bästisar fo life, hoppas jag=)
blåsigt men ändå skönt ute!
jesper jobb är fortfarande i strejk, undra hur länge?? stå på er låt inte stora koncerner köra över er=) heja heja heja=)=)


älskar, mina allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0