...

det börjar spricka upp på himlen gött=) nu är man keen på att det ska bli  sommar helst igår!
Igår blev det lite eftermiddags grillning på takterassen, kyckling, champingoner, majs och hemmagjord potatissallad mmmmm detta gillas skarpt! Blir nog en del  sånt i sommar=) Vhilja tyckte det  var spännande med all rök=)
förutom oss var det åbbe, tjogga och erik kom även!

Före detta hade jag möte på BVC och det gick bra. allt detta om vhiljas öga och om hur dom inte skött det rätt! jag fick säga hur jag kände hur alltgått tillväga och alla 3 lyssnade väldigt gott och dom förstod att det blir en anmälan pga av att dom gjort fel. men en sak störde mig.. denna helsesyster vi haft Gry sa INte ETT ord, inte ens en ursäkt , det var föreståndaren och läkaren som satt och talade för henne och bad om ursäkt! menlös och faktiskt inte en bra helsesyster! återkommer mer om det... dom tyckte det var alldeles fantastiskt i alla fall att vhilja var så fysikalisk av sig går står vid så tidig ålder=) och söt var bara förnamnet vad dom tyckte och jag föstår dom vhilja charmar alla=)

kankse man skulle ta wawe maker och våga håret idag haha, det blir ju fan aldrig av!! gör ett försök=)
idag ska jag träfa jessica + alva, vi ska gå en tur förbi kakan och filip+elias som flyttar och vart?? JO till vårat område the best BISLET=)=)=) välkommen hit!
Kidsen ska få leka=)
ska sedan träffa lisa och se hennes nya lägenhet efter separationen. den ligger just bakom oss och det är super det med, alla fina vänner är runt om oss nu=) verry nice=D

Avnjuter en chai te här innan rycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0