..........

igår så var det tatoo convention på radisson hotel här i oslo. vi gick dit och tittade på alla tatuerare från olika ställen och bara hade det trevligt!
massa folk och otroligt duktiga tatuerare, som är ena riktiga konstnärer! jag var jätte sugen på att göra en tatuering på handleden, men det var mycket folk och jag orkade inte vänta/jag ärfaktiskt lite feg haha, nämen jag ska göra den, men faktiskt så orkade jag inte vänta. Men innan denna sommar är slut så hoppas jag ha i alla fall en av dom 2 st jag har tänkt göra=)
jag säger inte vad det är de får alla se =) det är då en jag ABSOLUT aldrig kommer ångra!

Vhilja var väldigt fascinerad av denna tillställning.. klappade händerna , skrekav lycka och skrattade haha sötunge=)
en av jesper vänner var där och tatuerade sig , kling heter han, han ska göra nu håll i hatten, hela benen till fotknölarna och sen täcka hela kroppen till handlederna och halsen, så allt kommer vara täckt förutom fötter, händer, ansikte... denna ni är STOOOR!!! den är helt sjukt fin, asiatiskt tema, och en massa vackra färger. jag bara undrar ångrar man sig???

hem fick besök av hasse, bus med vhilja,gitarr spel ala jesper och hans som var mycket trevligt=) gjorde kyllingburgare och sallad mmmmmm... efeter att vhilja sov blev det en öl på balkongen och kortspel och prat. mycket trevligt... men tankarna finns hoskatarina som ligger på Strokeenheten nu i piteå...vill inte utala mig oh läget mer än så för det är privat så jag avvaktar!

Nu ska jag väcka jesper som tatt en ordentlig sovmorgon=)
wakie wakiiiie love=)
...förresten det regnar här, men är super varmt... elvis var INTE impad av detta väder, så nu ligger en handdukstorkad liten orange chihuahua ihopkurad brevid mig=) underbart=)
hej då
en annan som valde full body tatoo=9
(fr googel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0