kläm och känn party=)

I lördags så var det dags för kläm och känn party hos Louise. jag och 13 andra tjejor var mycket laddade och stämmningen var super duper=)
Tjejen som höll i detta hette line och driver ett ställe som heter: www.erotikknett.no och har gjort detta i 10år...mycket duktig tjej och denna väska hon hade med sig var ENORM och fullproppadmed saker haha=) mycket skratt och väldigt trevligt var det!
2 h höll hon på demo och beställningsupptagning etterpå.
Louise hade gjort så mysigt med fördrinkar, sangria mmmm.
Dans och prat tills kl 1, då var det dags för utgång,vi bestämmde Akerbrygge Fridays, men jag passade på denna... styrde kosan hem känndes gött=) känndes som jag fått ut mitt för kvällen!
tack för en super afton lollo=)

helgen har bjudits på parkhängut, och fin fint väder!
det är underbart för vhilja att få vara ute såmycket, det blirju en 5-6 h per dag när vädert är som bäst!
solskyddsfaktor 50 används såklart och solhatt=)

grillning igår och efter vi  var klara som kom världens regnskur så vi ha de det tur där!

Idag måndag är det röd dag och det blir en trevlig familjedag=) vädert är fint inte lika vamt men ändå väldigt fint... jo förresten träffadeen granne i huset brevid, hon har en liten dvärgspets därför har vi börjat prata, hon hade i alla fall blivit sååååå misshandlad i fredags, herregud alltså...
näsan, munnen ögonen, hela armarna ja alla ställen var söndersparkade av nån sinnessjuk jenta!
man kan inte mer än bli chockad hur folk gör men det mest skrämmande är att INGEN gick emellan förens skadan var skedd! Hon skulle till polisen och anmäla och bli fotograferad igen! stackars!!!
tänker alltid på min låssaspappa jan när han blev misshandlad svårt, usch det är så obehagligt!

jaaaaa jaaaa nu ska jag renbädda och sen packa väskan för ute aktiviteter=)
HA det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men så jävla hemskt! De finns nu sinnes sjuka människor.. fyy, hon som gjorde de skulle själv behöva sig en käft smäll.

2010-05-24 @ 22:38:50
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0