livet är inte rättvist jämt!

Mycket tråkiga saker har hänt detta 2010:/ händelser som vartit tråkiga, folk blivit sjuka, unga personer har dött, saker har gått emot en....  ibland såkänns det som man bara tappar all ork och energi, men då brukar jag bara tänka på hur underbart livet är och hur mycket fantastiska saker som faktiskt händer och vilken tur jag har att ha världens finaste dotter, man och familj i sweden och vipps är det negativa borta=)=)  jag tror alla kan hitta nått positivt att tänka på övervinna det negativa!
I dom allra mörkaste stunderna är vänner, familj och dom som vi håller kära ett oerhört stöd, detta tycker jag man ska visa till sina nära och kära så som vet att "vi är här och tar emot dig när du faller, och vi kommer finnas där tills du står stadigt  igen"

med det vill jag bara säga att jag beklagar den tragiska olycka som hände några goda vänner till våran familj, deras son, bror, vän gick bort pga av en brand endast 29 år gammal!!
Vila ifrid Marvin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0