snö, nu...va händer??

Vhilja vaknade kl 07.30 som vanligt och till minfasa ser jag att det snöar! Inte coolt alls. igår bjöds det på strålande sol och en massa +grader, men se så fort det svänger. , knöl
Igår så var jag och vhilja hos jessica och alva, även jessicas vän Annike var där! mycket trevligt var det.
Gjorde 50% ig syrebehandling på Jessica M.d detta var gång nummer 2 sammanlagt sak vi göra 6 st och jag tror resultatet kommerbli mycket bra=)
promenad efter det och massa prat. kl 16.30 styrde vi barnvagnen hem för vhilja skulle ha mat!
Cia kvarnström kompåbesök efter att befunnit sig i sverige i över 3 månader pga operation av halgusvalgus, förstorad knöl vid utsidan av stortån! uppkommer vid tryck och vid tassande i för samla skor samt högklackat eller såkan man bara ha dom rätt och slätt! Vi satt och surrade och åt coccosbollar mmmmuma!
hon jobbar på toni & Guy och idag är det första dagen efter operationen=) good luck my dear friend!
hon ska klippa mig denna el nästa vecka...undebart! Det blir kortare, inte mycket, men fräscha till det, sen blir det lugg=) snygg till sommaren och så sätter jag nog i nå snygg färg i håret ska göraen färgcheck hos siljesom oxå jobbar där=) cia är så gullig att hon kommer hem ochklipper=)=)

idag är det sång och lek för vhilja sen ska jag skriva ett klage brev till Euroclinic tandläkar ställe här i oslo! dom har fejk lagat 2 st av mina tänder a´8000 :- kronor, detta vet jag för när jag ordnade saker i piteå så gjorde tandläkaren en röntgen och såg detta och gjorde om det rätt! fy faaaan för sånna människor att dom har mage att göra så, men pengarna ska jag ha tillbaks och dom ska få höra på en arg ANNA DYSHOLM!!!
nu ska jag göra mig klar... så vi är redo samtidigt som jessica och alva. Lurt att göra det medans vhilja takes a nap=)
Ha det folkens!
Chez Amies mor
shivas Regal son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0