Hit me whit your best shot..

and of to work. jag är intealls i form märker jag vid uppvaknandet, men efter mycket veeelande så har jag tatt  beslutet, jag far till jobbet. hade jag haft ett jobb vart jag satt utan  kundkontakt hadejag aldrig   tvekat, men  när  man jobbar close up med kunderna så vill man vara ett energiknippe, och kunna ge dem allt. inte där riktigt men jag gör mittbästa, harmånga fasta kunder bara idag  och kort  dag så det går säkert bra.
sen blir det att hämta vhilja ochbara ha en fantastisk e.m og kväll med henne, det bästa som finns=)

ska lägga ut lite bilder sen lördagen och lite familjepics så ni får se.

kallt, blåsigt fuktigt ute=ingen bra kombo, detta klimat är värst på vintern!
i helgen ska det köpas vinterjacka, har faktiskt INGEN aning vad för  nån det blir, men en riktigt varm ska det vara.

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0