kompis det går bra nu...

dagarna praktiskt taget spriiinger iväg mot jul och mammas  hitkomst, lovely, jespers mamma kommer med och det blir så  kul.

vhiljas nya ord: banan,bajs, det sistnämda är ett uppskattat ors för lillasessan.
ser henne så lite dagarna jag jobbar sent:/ men tar igen all tid när helgen kommer=)
det bästa som finns.
underbara unge som är totalt perfekt.

bjuden bort både fredag och lördag denna vecka , men det blir bara 1 festlighet denna helg.
emma , annesofie och jag ska på fredag på icebar wiiiiiieeeeee kul. massa girltalk och drinkar ur isglas(SPARSAMT)
JOBB lördag.

imorn drar jag och siri aka sirpan på kurs idebenon priori, fantastiska produkter och uppdateing.

på morgon ska jag myyysa med min
underbara dotter och min älskade man har jag knappt sett denna v. lördagsöndag blir fantastiskt.

gonatt

trött en =)

min underbara=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0