minus grader som ett brev på posten

ochi detta klima är det vart fall inte varmt fuktigt å blåst:/ inte poppis.
nää en resa till solen som planen egentligen var men det är uppskjuten till våren för att reseplanen var inte förnöjsam.

ledig i helgen och frisk så det blir att fixa i vhiljas rum, och köpa en jacka till mig(om man finner nån)

imorgon blir detförhoppningsvis akrylnagalr som jag ska göra, om tidenräcker, annars blir det inte hahaha.

min papi fyller 50 år idag och jag ville vara  och fira han men det är så svårt att bara fara, men det blir såklart bar lite senare. GRATTIS  älskade pappa, love u!

min kusin marie keskitalo saknar jag massa, ååå vi har haft mycke saker för oss, haha äventyr och snart ska hon komma, hoppas jag å vill jag=)

madcons låt -freaky like  me, är så bra.
hade inte så mycket att tillföra, återkommer=)

ha en fin afton alla ni, kiss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0