New week.

och denna vecka känns allt lättare mycket föll  på plast före helgen och jag fick lyfta ordetligt med min chef. underbart, klem och tacck för det Tom.
Anne-Ida kom hem från sin guy i Usa LA i förrgårs och  Bente samma dag men från en tripp till Sthlm med lite jente venninor, så det var mycket uppdate idag på  jobb=) kul
jag och min söta siri var först på jobb och hon uppdaterade sin söndag eller hela  helgen och hon är så kul jag skrattade så jag fick ont i magen men tyvärr kan jag inte säga vad det var hahahahha

Tripp till GBG i helgen, men får se hur det går, jag är bortbjuden 2 dagar en men Shara och fest och en middag  hos Chin, Rose och lilla Jack. mycket på tapeten.
plus att det blir mer fix i Vhiljas rum , skoköp till  Jesper, telefon köp till jesper, jackköp till mig, får faktsikt se om jag klickar hem en till mig på internett nelly.se/no bekvämt  med webbshop!

nederäkning  till jul och mammornas hitkomst som att jag längtar.

Vhilja  tycker jag blir så stor från dag till dag.... lilla lulan är ingen bebis(bara lite) en liten flicka, vart helt nostalgisk efter denna tid när jag se hur mycket hon växt och hur fantastisk hon är, sötast gladast, kul så ini vassen. mycket trix har hon börjat med, stå på sadeln utan händer på en fot haha, cirkusprinsessa kan man säga=)

nu ska jag invänta jesper,lite kvällsmys, mat och bartenderskolan.

guten aften.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0