party whit one twin og anna goes sick...

lördags kvällen bjöds det upp på galej hos cia och  milla fast milla drog till Tönsberg så det var Cia som vart ensam twinhost, plus jag och en massa trevliga jenter mestavdels  från toni&guy.
men oformen känndes av redan på kvällen och jag gick tyvärr aldrig ut,nope det blev hem sova några få timmar för att sen få magsjuka som höll i sig hela söndag  och natten till måndag,fy fansäger jag.. bläää. äntligen frisk om något spak.

imorn blir det jobb, och i veckan klipp av hår och färgning då får ni se detta då, med reservation för förändring, när man är småbarnsföräldrar behöver man ju inte vara chockad när nått INTE går enligt planen.

Jesper my love har tatt hand om mig bäst ever. och vhilja fick vara på dagis än att se en sjuk mami, för det gillar hon inte, försöker med alla medel få gehör trotts att man spyr ihjäl sig på toa haha=)
dagis är bra, tack för dom finns.

har sett 2 filmer under dagen kors i taket:
1 män som hatar kvinnor=bäst
2 sex and the city 2=inte så bra, men snygga kläder får man ta del av.

pratat med bästis fatima och uppdaterar livet oss mammor emellan, skvällrar och skrattar sinnessjukt  mycket underbart.
tripp planerat, med reservation för förändring om 3 v. underbart!

nu blir det att se bartenderskolan , efter att ha skypat med älskade mami och jan med vhilja.
vhilja sover nu oh ny samlar vi kraft och energi för morgondagen.

hej dååååsov gott
pigg eller så inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0