sicknessssss..

jesper är  sjuk, magsjuka, stackars så jag fick vara hemma idag med vhilja , som nu äntligen sover efter gnällighetens gnällighet, vaknat på fel sida så då gör vi om gör rätt efterfmvilan=)

Jesper sover oxå,  och jag ska plocka undan och se vad som blir aktuellt ha  på sig för kvällen när the twins kvarnström bjuder upp till PARTY!!!!! kul kul  massa kul.
jag hade fixat barnvakt så bägge jag å jesper kunde gå men i och med sjukan så blir han hemma:/
bästa åbbe skulle ställa upp medsin tjej karro och passa våran prinsessa, men nuverkar de bli inställt.
men jag ska unna mig en utgång yepp yepp.

idag ska jag försöka få tag på skåp till vhiljas rum, och bänkar+ hyllor,  detta ska göras till ett litet kök,  med spis och platta och ugn och så ska det köpas, leker bröd, kaker, tallrikar etc. kul, köpa vit rosa och svart målafärg. man kan  ju köpa ett färdigt kök, men jag tyckte det skulle vara kul attgöra själv, faktiskt.
julklappshandeln blir snart coh jag vet som nästan allt jag ska köpa, faktiskt till alla in tha famillia
ja ska göra mig klar för att spendera dagen med min underbara dotter coh hennes festliga humör:D
underbart! solen lyser och det är en underbar höstdag.

adios!




detta är Åbbe




kanske jag gör frans kmanikyr idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0