Snow and monday, i like i like i like...

vhilja vhanilja fick vara på dagis ett tag medans mamma(jag) städar och fixar hemma,näst intill omöjligt när vhilja är hemma, hahaha,dammsugarrädd, ogillar blött golv, älskar vika tvätt däremot på sitt vis, sötunge, effiktiviteten är högre nu=)

fri måndag och idag så blir det att umgås med cia och milla, mys. och pappa och vhilja får hitta på nått utan moi idag . lite anna tid med tjejvänninor=importent

helgen var mysig. lördag träff med min gamla barselgrupp,åå vad allas bebisar blitt stora, små barn är dom ju nu underbart. hälsat på åbbe,tjogga oh erik jesper tatuerade sig el fyllde i lite på sin ganska nya tattoo, mycket fin.
träffa med alva och peter i parken, igårsöndag, efter 10 min gickvi till dom och hälsade på mamma Jessica som hade jour på jobb. gravida jessica=) så finaste Alva ska få lillasyster i maj=)=)
underbart.
och neeeeej, vi ska inte ha nå mer barn. ine is enough och alldeles underbart

nu har jag slängt i hop städtoffsen så jag drar nu
adjööööö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0