the day before...

min ÄLSKADE Jespers födelsedag going  29. så imorn blir det tårta, god middag och paket...berättar den vad det blev. åren går fort, och varje dag att vakna upp brevid min älskade man är som en dag i himlen. jag och jesper=sant=alltid!!
helt underbaaaar  känsla och det är så dag  efter dag!
hoppas alla nångång får   uppleva att det känns så rätt med en person som man äslakr och betyder så mycket.
känslan är obeskrivligt ljuvlig.

vhilja är nästan host och snorfri, maten börjar slinka ned igen mellan alla tanduppoppningar(<=långt ord) . dansar skrattar leker ritar(lite) , ska köpa finger färg och rigga upp konststudio BIG TIME, och upp på väggen.
Nu ska jag dona lite.... lillasyster kajsa som är  uttagen till luciakandidat i piteå
blev  såklart skitsnygg på fotona tagna idag för tidningen. as  expected!

sleep tight aaaaiiight!
Pappa och Vhilja




Älskar älskar mina liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0