Helgen och kanske lite vin ala balkongen

det är detman får till som småbarnsförälder utan bebivakt och litt sug på vin,för det kommer anna och jesper ha efter denna vecka.


Ibland fårman ju sånna känslor att man bara vill ta en ordentlig utekväll och kunna sova hur länge som helst dagen efteråt, men det kommer inte ske hahaha. sen när vhilja är lite större så blir det en weekend för mig och jepps ala totales´ quality time=)

men som jag brukar säga, vi har så fantastiskt kul utan utekvällar och barnvakter.


Vhilja gör armband och målar för fullt på dagis trivs som fisken i vattnet och det är underbart, ingen gråt vid avlämning och ingen hysteri vid hämtning, som det ska vara som dagiset lägger in lite själ i det dom gör, och det görde på Kvärnerdalen Barnhage!
Pratar för fulltoch har börjat äte MASSA, även grönsaker somförr inte vart så poppis, tyvärr, men nu slinker det ner lite av varje!

kameran vår är trasig så inga bilder är tagna påett  tag, PANIK, men nu  ska jag låna Tjoggas systemkamera för vår är full och usb kabeln  borta, ska beställa ny så alla bilder blir lagda över på datorn.

nu ska jag göra mat: Indrefilet thaigryta med kokkosmjälk och panengcurry mmmmmm=)

OBS! Priori Advanc hudvårdsserie är super grym!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0