Lady Gaga den 16:e Oktober

Kl halv 8 kom Åbbe och Tjogga till oss och var barnvakt åt lilla Lulan våran, för då skulle vi iväg och se en av mina favvisar Lady Gaga som spelade på Oslo spektrum och det var FULLSATT!
detta var ett så otroligt grymt uppträdande med massa bra låtar gamla som nya, och kläderna hennes var crazy som vanligt likaså hennes danser och show som var ganska så vågad.
Avsutningslåten blev Bad romance och då vill jag lova att det dånade av fans som skrek=)
lovely!
efter så blev det en öl för oss och 2 vänner innan jagträffade upp tjejgängen och begav  oss på nattklubben Latter, bra musik osh bra stämmning.
Super kväll!!!!

Söndagen bjöd på häng ut med Siri och hennes son Adrian i parken, mycket trevligt, och jag tog hand om min sjuka Jesper och lagade tacco smarrigt.

vhilja är så stor nu och är med på allt, finaste. en till tand fick hon den 14e andra huggisen uppe.

Idag måndag så blir det  städ och läkarn med vhilja tycker det se ut som hon har en liten ögoninflam på G på det friska ögat och det måste tas omgående så det inte svullnar upp för då blir det svårt att se.

Adios




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0