Ny vecka nya utmaningar..

och det är ju skojigt.
idag  så började dagen  med en  stund med Vhilja innan dagis, underbart.
när jag jobbar sent så hinner jag  inte träfa henne nå mer, för hon sover vid kl 7 så ala små minuter är viktiga!

Jepser är frisk så idag jobbar han natt trist att sova själv men snart helg åå då ska jag jobba phuuu, helger är inte poppis trotts jag älskar mit yrke.
helger med  familjen rockar=)

min väninna var på ansiktsbehandling hosmig ikvälls, och färgade  bryn&fransar vaxade och formade bryn + överläpp, samt diamantslip. mycket nöjd.

hon kommer upp en tur ikväll, ska vi surra litt, trott mina ögon som hänger ned i marken efter måånga timmars jobb. kul att catch upp blir lite tid för sånt. slutar nu för nu kommer suzie=)

Ha det god kväll everyone




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0