Oh its raining...

regnjacka+regnhatt ska  införskaffas illa kvickt, en julklapps önskan?=)
fick förra året av min fantastiska mor, men den var för stor tyvärr. vill ha en i vitt el svart.
nice.
idag är det 3.e dagen hemma denna vecka med Vhilja för hon har haft feber och massa hosta meni natt var det inte mkt hosta och hon  är en pigg lula idag, så imorn blir det dagis fr hela slanten och det gillar vi! så trist att vara hemma i detta väder mitt i stan inget kan man göra och när energin komemr tillbaks till trollungen så blir lägenheten fort lite trist.

ska kolla om mina favoriter Jessica och Alva vill ses.
nu för tillfället sover Vhilja och jag har städat. jag blir glad av att städa. ordning och reda. jag blir arg när det är ostädat.

För ca en m
ånad sen blev jag erbjuden nytt jobb, men bra bra lön, men eftersom jag fick bättre på det stället jag är på och trivs med mina arbetskollegor så blev valet Colosseum Spa fortsatt. känns bra.
kolla in nettsidan: www.colosseum-spa.no

imorn middag här med mina fantastiska vänner cia och milla=)

nu vaknar sessan

ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0