Tänder, Lucia, Congrat

har Vhilja fått en massa den 14e en huggis vänster sida, lördag 23 2  framtänder haha så kul=) hon blir som en annan liten tjej  när man ser på henne. Sötaste bästa vhilja.
har vart hemma frå jobb frå kl 12.30 pga av vhilja har feber och är hostig och massa snor, lite trött och så men annars vid gott mod. får se hur morgondagen ser ut.
skypat idag med mamma,  jan  och kajsa, och kan nu med glädje medela att min lillasyster är en av Piteås Lucia kansidater år  2010 woooow, detta är ju redan avgjort, vakkrare tjej får man leta efter och det finns inte vill jag lova.  farligt  farligt, kajsa bajsa jag håller kolla på dig fast än jag är in an other country  hhe=)=)

kurs snart igen, mkt uppdateringar nu inom hudvården, å det gillas skarpt.
har  massa fasta kunder och timmarna är för få känns det som för att alla ska hinna, men det ska lösas.

och så kan jag utlysa en anna festlig händelse: en av mina bästa bästaste vänner har fått en liten pojk igår kl 22.10, ca3900 och nästan 52 lång har han kommit till världen=) grattis i mängder! ser så framemot att träffa dom och hålla lill skrutten=)
LYCKA infinner si i Götet nu hos Fatima och Jonas.

ja vad mer att säga kollar in the voice top 10  och det är juen del dansvänliga låtar.

onxonxonxonx

go natt, jo saknar min  familj i piteå så jag avlider!hon är otrolig vår skatt=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0