bloggandet ligger i vinterdvala..

tiden räcker inte till känns det att skriva, men nu tar jag mig en liten writing away.

haha vhilja har fått nytt smeknamn på dagis och det  är" dronningen av smia" så ballt, smia är hennes avdelning!
lilla vhilja donderar och fast än hon är liten så skiner hennes v(h)ilja igenom och det  gör henne tillen liten tuffing=)
underbara unge!

elvis mår bra nu ska på återbesök snart, förhoppningsvis, men de från oslo vetriner högskola ringer alerig och ger tid och ringer fan i mig aldrig tillbaks, imorn blir det då ett samtal ala anna och sätta på plats.

jobbet ska ha jente kväll hos min fantastiska kollega ochvän shara på lördag det blir kul känns som jag kommer gå men kommer känna efter på lördag hur jag gör...blir lätt lite bekväm, men ibland fr man ofra sig och jag går nästa aldrig ut.

snart får en av mina bästa vänner hennes bebis, fatima i götet hohoho vad spännande inte har dom tagit reda på vad det är heller, spänningen är oliiiiidlig!

nu ska mami annie plocka lite hatar oreda förutom när vhilja är vaken då får hon göra oreda hur mycke hon vill.

Prioris nya fondation med sunscreen 25 är helt fantastiska, massaantiocidanter och beskydd gör att hoden strålar, ilove, bare minerals är ikke glömt men lite omväxling från dag till dag=)

sov gott , take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0