Det som inte dödar härdar

och dagen innan min älskade mamma kommer och vhiljas mormor!
kommer få tider så vi vet när mamma ska hämtas på  flygtåget på oslo S.
Mamma är det bästa som finns hon grejar och fixar så mycket till alla oss, det är så otroligt snällt. jag ska banne mig tatuera in mami nånstans på kroppen, foten kanske??

inte speciellt kul väder, höst i luften så jag  underar vadman ska hitta på idag?
nått kul måste vi göra=) BAD KANSKE?

Jo denna hund labrador som heter trogdor som denna 35 åriga man äger Axel Liljekrantz har börjart att tjorva med betalningen och inte lite heller, han ber sin pappa ringa och hota mig så han ringer en massa massa och låssas vara advokat/jurist sjuuuuuuuk i huvve.
fakta: om din hund angriper en annan hund så tycker jag att man som ägare och alltstår rätt till i huvve att man betalar för skadernadenna orsakat, annars ska hunden avlivas och ägaren ska prickas dvs inte ha lov till nån hund! detta gör inte dessa människor!
oooooo så arg jag blir! men vi ska ordna så att detta löser sig. nog om det!

en positiv nyhet: min svärmor vhiljas farmor har haft en hjärntumör som varit elakartad men när hon skulle börja stråla så har en krymp helt av sig själv, sååååå underbart!!!
katarina  har tagit komandot i kampen och nu ska denna onding bort.
det är så skönt att veta=)=) så nu får katarina skicka massa positiv energistrålning fortsatt så denförsvinner helt!!

Elvis åtebesök var bra, bara positivt, allt sitter somdet ska och det blir återbesök om 2 vigen läkningstiden är 2 månader till innan det blir räntgen och förhoppningsvis friskförklaring=)
han är precis som förr lillgubben min/vår=)

Nu är det mat på schemat!

pigg??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0